二月頭

 又一個月喇, 之前話, 過到來這邊, 要記下每日發生的事, 好等回憶有所保留.etc, etc... d 雄心壯志去晒邊? 究竟來這裡為什麼???原來...一日一日... 人生目標很易消失

自覺中文差了... 由今日起, 最少留返一點紀錄...


1FEB--
到底我來這裡為什麼? 玩又唔夠人玩, 書又無讀好?!
實在覺得.. 其他,I can't control, but 至少我要玩夠去.
之前去的地方太少了. 今個學期勁少堂, 實在要好好四處見識!

忙完, 一到空檔時, 好想念您...


2FEB--
睇住身邊d 人不停為dissertation 愁, 自己係咪太定?
終於頂唔順個頭, 又見之前自己電直都比想像中好, day-off 去攪頭...

結論: 以後唔會再於這裡攪!
心情: 暴風雨!

好唔好意思地, 連續兩日見到 "全哥" 都於我心情差極時... 佢問我何解成日咁xxx...
鬼咩! 見得幾次, 次次見親我時都唔係時候... 唉~ I am so sorry about that~ha


4feb--
傻妹, 係時候要改變自己... 而家生活, 讀書乜都自助... 無人幫你喇!


5feb--
好鬱悶, 好想好想離開這個環境, 這個圈子. 突然, 好想好想自由行...
這個國家到處差不多, 我想去遠點
I can management it! I can.....
第一次, 唔夠自己一個...
本來想今日出發...不過要又要等其他人得閒......
好煩呀! 都係自己去無咁煩...

本已做好 research, 想去既地方畀人講到係個充滿戰火既地方...
本來依然想自己去, but 被人罵到不成... 都係改地方吧... 最終決定, 去麻煩南方朋友.


8Feb --
點解突然之間咁多活動? 又食飯又 Party... a little bit tired...
大Project迫到埋身了, 開始識驚... 不過所有節目已定好了.

今日係 第一個孤獨的除夕


9FEB--
又浪費一天了.
又一個Party, ha...300 fee ticket, 好采一早拎到, 否則斯文d 都搶唔到!
想不到竟然有黑市炒賣!!!
中國人... really...
Anyway, overall speaking, party held quite well.

今日本來要幫手...不過... 唉! 好尷尬...
夜了, 唔想打, 考下自己記憶啦~ haha~ (唔知幾時唔記得)


10- 12 Feb--
要飛前一小時先收到之前應徵的信 which will due tomorrow... are u playing me?

今次飛機遲遲唔飛...攪到要人等!
去到人地地方, 此終大家唔太熟... 怪怪地...
那兩天我都於高度警覺, 無訓好!

...我係咪有點唐突? 不過人地都好nice...

ha~畀佢地講到我似誰誰誰&誰? 咁who am i?
畀人捉住照相

好開心+感動, 佢地返工前都同我們一起...
一班人去zoo真好...雖然入場費都不少之餘, 質量亦不如動植物公園,
不過... 呢邊, 算係咁啦.
去完, 心情開朗多, 先知道自己有幾鍾意這「天然氣息」


每到一個?景點, 都想起您, 您知嗎?
...如果同我一起的是您, 多好?
不過...唔知您會否察覺到, 我所喜歡的, 您都沒多大興趣...
anyway, 我興趣雜, so 無乜問題吧

那兩天, 不停同自己講, 總不能要別人面前常打電話...
但您打畀我喎...您知嗎? 那天您話同個妹睇movie... 當時我有多無奈...
點解每次我們想對方在時, 總事與願違! 以前如是, 現在無話可說... 那將來呢?


走時太趕了, 無寄行李...
被收了把軍刀,心痛
仲要樣衰地被人乜野都被拎出來 & 令班機delay!!! (點解我來回兩班機都 delay)

好怪呀, 雖然話我同這位南方朋友不太熟, 但我同剛認識的朋友玩得更埋...可能係為保持隔離, 免懷疑

我走前想講
「朋友, 不必feel regret to me...可以say sorry 既事, 根本沒必要講... 當真係要講時, 都係無補於事的事」
不過覺得太文雅, 怪怪地, 所以無講出口... 總之, I really dont mind that la.


13feb--
假又放完, 玩又玩佐, 訓都訓夠, 仲唔開工?!
ha~ 人地當你係朋友先話你jar
聽說今日唐人街熱鬧非常... but too tired... 後悔無去


14feb--
全晚無訓好, 好想打畀您, but 又唔想吵到您...
ha~大清早四點幾, 您打畀我 話間運輸公司請了您!
聽到您咁開心, 我真係好開心~ 我覺得您好叻呀! 您應得的~ :)

今日個個趕收工, 個個唔上堂...
對我來講, 意義在哪? 打電話? 有得打都好~haha
不過...總覺得 突然間, 同您好似遠佐... 同我一日日傾電話係咪悶親您?

16feb--
真真正正感受到個 project 有幾大wok, 即時停了參加所有活動!
唔知點解 突然心情變壞, 想自己靜下,
但一到晚上, 就好想好想聽到您把聲, 常常計住這幾點訓, 您要訓幾耐...
但有幾多次, 等到凌晨兩點... 都係唔忍心咁早吵醒你...

晚上唔知發乜神經! 打個騎呢電話畀位英國女士, 只係笑, 好excited 地請佢來食飯...
and then, 死!煮乜好? 仲有, 要拾間房... 大工程呀!
As too excited, I "hahaha" for the whole night... 以至 flatmate 都頂我唔順


17Feb--
一下堂, 不停consult D friend 做乜菜...am I crazy?! 請人食餐家常便飯, 攪到咁緊張?!
去買野...收拾房間, 又無一日!

今日北京姐姐返來, 真好, 明天有幫手了... 不過今天要同人分床...唔知訓唔訓到...


18feb--
Today, we have two guests... but I just busy for mine~
真係頂自己唔順!今朝一大早起床 (的確訓得不太非常好). 忙了一大早 (忙d乜? 唔知!)
結果d 菜大多是 "外援菜"... 好似沒有一個是全由自己攪的! 唉...
quality... 的確唔太中國... 我真係好想好想畀外國人知道, 中國菜唔等於 china town 的!
However, Mission failed!

Anyway, it is a good afternoon,
and 第一次收到一大束花... 唔知點處理...結果成了毀花人... ai...

今日陽光非常好,非常暖, 人地話今晚會下雪...下?!

「休息」了兩日, 今日您打畀我, 好開心~
對於您選那間公司工作... 只要您不後悔就好了...


19Feb--
very happy ar! D flowers 復活了, 原來有水就得~ :)
的確地dissertation 畀我壓力唔少... 這是原因嗎? 我突然之間覺得想同您之間有點空間... 我真係好怕自己說錯話......

20feb--
一早被吵醒...第一次, 好大雪, 好漂亮呀!!!
就係呢場雪, 令我覺得來這裡是非常值得的~haha
沒想到, 下雪之下, 都不是很冷~這裡天氣真奇怪!
不過回來時就累到要死~


21feb--
今lecturer 無啦啦請假, 一日假期. 同學找我出去拍照...由於昨日已玩完... 又snow-man 又snow-ball etc...加上累了~ 今日好難有昨日興致...可憐的同學, 昨日不在這城市, 今日好難找到人同佢一起興奮...

22FEB--
得知父母退休, 當時都唔知開唔開心好... 直到flatmate 話, 咁佢地咪可以來睇人畢業~ 對bor~HAHA~ very happy... I hope ... 我唔會讀多年啦...actually... 我真的擔心出來成績...

我現在的心情非常複雜...I cant control myself! 我有時會好掛住您, 有時又好憎您... 點解呢? 係呢幾日心情問題嗎?

留言

這個網誌中的熱門文章

deadline+party

negative